Online marketing
Marketingová dlouhodobá strategie
Pomůžeme vám nastavit marketingovou strategii, jejíž cílem bude dle předem určených finančních prostředků zvýšit prodeje. Online a off-line marketing všeho druhu. Pojďte do toho s námi!
Nastavíme kampaně, které fungují, zacílíme na potenciální zákazníky, tak aby reklama měla smysl a využili jsme všechny nástroje, které placené reklamy umí. S námi vybudujete či zkvalitníte vaši základnu fanoušků/zákazníků.
Jak tvořit reklamu na sociální síti? Zaboostujeme příspěvek, a to kombinací pěkný fotky či videa, promyslíme kreativní text neboli Copywriting a nesmíme zapomenout na správné oslovení našich zákazníků.
Public Relations
PR článek neboli placený reklamní článek slouží již dlouhá léta jako skvělý nástroj pro marketingovou komunikaci. Vytvoříme a domluvíme vám PR článek dle vašeho podnikání, zaměříme se na čtenáře, který by se mohli proměnit v potenciální zákazníky a seznámíme je se s vašim businessem.
Článek by neměl znít jako reklama, ale jako doporučení produktu či služby, měl by obsahovat užitečné informace pro čtenáře a celkově by to mělo vyznít jako zajímavé téma, které oslovilo novináře.
Pay per Click
PPC reklamy (Pay per click) neboli internetová reklama, kde inzerent platí za proklik, při správném nastavení reklam, platí inzerent pouze za zákazníky, kteří projevili zájem o vaše zboží či službu.
PPC reklama není jen o prokliku, naším cílem není přivést na web mnoho návštěvníků, naším úkolem je změnit proklik na konverzi, což znamená dokončit akci na webu (nákup/vyplnit poptávkový formulář/objednat službu atd..)
Díky PPC reklam jsme schopný cíleně oslovit větší množství potenciálních zákazníků. U nás na trhu nastavujeme PPC reklamy u nejsilnějších vyhledávačů, a to je google a seznam.
Nechte si od nás nastavit kampaň a poznejte sílu PPC reklam, nastavíme bannerovou, nákupní, brandovou, vyhledávací kampaň či video a produktový inzerát.
Vybrané
Díky analýzám získáme důležitá data, které můžeme následně využívat pro reklamní kampaně.
Kdo je můj zákazník? přeci ten kdo splní konverzi, kterou jsme si určili. Měření konverzí je zdarma, je to nástroj, který ukáže co se přesně děje s vašimi reklamami a vy můžete kontrolovat, zda utrácíte své peníze správně.
Správně nastavená reklama je tehdy, pokud zákazník splní Váš cíl. Příklad zaregistruje se na web, dokončí objednávku, zavolá Vám na uvedené telefonní číslo či vyplní poptávkový formulář, všechny tyto záležitosti se dají jednoduše měřit.